Hjärtisen Teas mamma

Den här bloggen handlar om Tea som har ett hjärtfel och våran familj.

söndag, oktober 01, 2006

Dan innan operationsdagen...

snart går vi upp till avd.67 för att träffa kirurgen och narkosläkaren. Vi ska även få mer information om ingreppet och lite runt ikring. Det vi vet är att hon ska börja förberedas redan kl. 6 på morgonen. Vid 8 ska hon sövas och förberedas för operationen. Det innebär att jag känner att vi kommer sova på avd 67, jag och Tea så att jag kanske ?? får sova lite bättre. Mycket tankar far runt i huvudet.... vill nog i ide istället, och vakna när Tea mår bra igen efter allt här nere, om jag själv fått välja.
Får se om det blir något mer inlägg innan op det beror på allt annat runt i kring.

2 kommentarer:

Klockan 1/10/06 14:39 , Anonymous Anonym sa...

Varma stora kramar!

Tänker som sagt på er hela tiden! Vet vad du/ni går igenom!

Och som min mormor sa när hon levde: "Du har aldrig mer än du klarar av!"

Kramar Cina med Andreas

 
Klockan 1/10/06 22:04 , Anonymous Anonym sa...

Viggo och jag håller tummarna i morgon att allt skall gå bra! Det är jättekämpigt det ni går igenom nu och att lämna i morgon! Viggos operationsdag var den värsta dagen i mitt liv. Men det blev ju bättre sen. Och som du skriver vi har ju inget val och tur att vi bor i Sverige så vi har tillgång till dessa fantastiska kirurger. Skickar styrkekramar till er till i morgon. Kram Cecilia

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida